torsdag 13 oktober 2011

Min man rockar!

Jag bara MÅSTE lägga in några bilder på mannen. Brukar inte prata så mycket om familjen här men alltså är jag stolt eller är jag STOLT? Tim hade den manliga huvudrollen i en musikal som heter Wicked och har tränat sedan i våras. Han rockade. Allvarligt. Han sjöng skitbra, han var trovärdig i rollen och han var så snygg att man höll på att dö (och så att han fick skriva autografer till lovestruck teenagers backstage...) Anyway. Here goes:


With Bok



With the (supposedly) good witch



With the (supposedly) bad witch


With the Wizard of Oz (ja, det är historien om vad som hände innan Dorothy kom in i bilden ...)



Turned into the Scarecrow

Sa jag att jag är stolt?

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Sjöng han defying gravity?? den är ganska svår att knäcka

    SvaraRadera
  2. Haha, nej det var häxorna som sjöng den! Fast kärleksballaden tillsammans med Wicked Witch är inte heller så lätt...

    SvaraRadera